Služobný vozeň Da 6-5028 (rok výroby 1936, výrobca Ringhoffer, výrobné číslo 125 664) je celokovový štvornápravový podvozkový služobný vozeň s nitovanou konštrukciou skrine. Reprezentuje jednotný typ celokovového služobného vozňa pre rýchliky z 30. rokov 20. stor. Vozeň bol vyrobený podľa objednávky č. 26 212-V/5-1935 z 22.6.1935. Zvláštny bol modernými podvozkami s priamymi jarmami a predĺženým rázvorom na 3 m (predĺženie rázvoru podvozkov s pevne vedenými ložiskami predlžovalo dĺžku vlny jeho sínusového pohybu v koľaji). Pôvodné ložiská typu Isothermos boli neskôr vymenené za valivé. Roku 1936 bola vyrobená v tejto podobe trojkusová séria. Dodaný bol 30.12.1936 do žst. Praha Wilsonovo nádr., označený bol číslom Da 6-5028. Po r. 1957 obdržal číslo 7097 a po r. 1966 číslo 50 54 99-18 001-4. Jeho poslednou domovskou stanicou bol Zvolen. Zrušený bol 11/1971 (Železničář 10/1983, str. 159 – 160). Neskôr bol využívaný ako náraďový vozeň pomocného vlaku (naposledy v RD Bratislava východ) pod číslom SVS 31 133.
Služobný vozeň sa Klub železničnej nostalgie rozhodol zreštaurovať a využívať ho ako servisný vozeň k parnému rušňu 387.017 Mikádo. V roku 2011 na vozni prebehli opravy narážacieho ústrojenstva a bola vyvarená strecha vozňa pričom bola opatrená aj vrchným náterom. Vozeň momentálne čaká na revíziu podvozkov a opravu (vyvarenie) skrine.